Iyini i-CPM nokuthi idiliza kanjani izindleko zokukhangisa kwe-inthanethi

Funda ukuthi i-CPM iyini nokuthi isetshenziswa kanjani ku-Budgeting Online

Uma ubheka ukuthenga isikhala sokukhangisa ku-intanethi , uzongena ngokushesha ku-CPM yegama. Yilona igama elisetshenziselwa imboni ukukhuluma ngezindleko ze "ukukhangiswa kokukhangisa," futhi yiyona unit ejwayelekile kakhulu yokulinganisa esetshenziselwa ukukhangisa ngedijithali. Iyindlela ejwayelekile kakhulu yokuthenga nokuthengisa isikhala sokukhangisa sedijithali .

Kusho ukuthini i-CPM?

I-CPM imelela izindleko ngePre Mille, futhi enye enye indlela yokusho ngezindleko ngezinkulungwane.

Kulesi simo, ukukhangiswa kwe-1,000 ku-website. Akufanele kudidaniswe ngamanye amagama afanayo, kodwa ahlukene, kufaka phakathi i-CPC (Izindleko Zobunzima Bokuchofoza) kanye ne-CPA (Izindleko Ngezenzo / Ukuzuza).

Kuyini Ukukhangiswa Kokukhangisa?

Ngezinye izikhathi eyaziwa ngokuthi umbono noma isikhangiso sesikhangiso, ukubonakala okukodwa kokukhangisa kufana nesiphakeli lesikhangiso esibizwa ngokuphendula isicelo sekhasi kusuka kusiphequluli somsebenzisi. Yilokho, futhi yikho konke. Abanye abantu bacabanga ngephutha ukuthi ukukhangiswa kokukhangisa yizikhangiso ezikhonjiswe kumsebenzisi (kungakhathaliseki ukuthi bayayibona noma cha), kwiwebhusayithi noma kwenye indawo ephakathi. Lokhu akuyona into engalungile.

Ngokudabukisayo, lokhu kusho nokuthi izibalo zokukhangisa izikhangiso ngokuvamile azilungile, noma ukukhwabanisa okungekho emthethweni. Kuze kube ngu-15 amaphesenti wesikhathi, izikhangiso ezikhonjisiwe azilungile. Khona-ke, kukhona ukubonakala kokukhangisa kusuka ebhodini lebhokisi, (i-bot iyinxenye yesofthiwe ezenzakalelayo engasetshenziselwa ukukhulisa izinombolo zethrafikhi noma abantu be-SPAM) okusho ukuthi akekho umsebenzisi osebenzayo owake wathola ithuba lokubona isikhangiso.

Kuze kube ngamaphesenti angu-60 wesitimela sesikhangiso kuvela kulezi bots. Futhi ekugcineni, kukhona ukukhwabanisa okukhangayo. Kulolu cala, abasebenzisi abangacacile bafihla izikhangiso ngemuva kwezinye izikhangiso, ezithinta amanethiwekhi ad ad izikhangiso nge CPM ephakeme kusayithi. Lokhu kuphinde kukhulise izinombolo zesikhangiso sokukhangisa, ukukhangisa abakhangisi ngisho nangaphezulu.

Ungafunda kabanzi ngalokhu kulesi sihloko esihle kakhulu nguReid Tatoris.

I-CPM idiliza kanjani izindleko zokukhangisa kuwebhusayithi yakho?

Ngakho-ke, asithi unayo iwebhusayithi, futhi ufuna ukuyisebenzisa ukukhonza izikhangiso futhi wenze imali inyanga emva kwenyanga. Yebo, kuzodingeka uhlale phansi bese uthola ukuthi iyiphi imali yenyanga engenayo oyobe ukhululekile ngayo. Uma ngabe iwebhusayithi yakho isisha, futhi ine-traffic encane, ngeke uzuze imali eningi, ngakho-ke i-CPM yakho izoba ephansi kakhulu. Uma iwebhusayithi yakho inomgwaqo omkhulu, i-CPM izoba ngaphezulu.

Kunezinhlobo ezimbili ezahlukene zama-CPM amanani-ahleliwe, futhi aguquguqukile. Amazinga ahleliwe alula ukusebenza nawo njengoba unenani eliqondile lokubeka ngokumelene nokubonakala kokukhangisa okwenziwe. Ama-CPM aguqukayo kunzima kakhulu ukusebenza nawo, futhi la mazinga azohluka ngokususelwa kusihloko sewebhusayithi yakho, izwe olapha, umkhangisi, njalonjalo.

Masenze ezinye izibalo ezisheshayo. Unayo iwebhusayithi futhi kungabavakashi abangu-40,000 ngenyanga, enezibalo ezingu-120,000 zekhasi ngenyanga. Iyini iwebhusayithi yakho efanele kuwe?

Yebo, ku-CPM ye-$ 5 (okungaphezu kwesilinganiso sika-2017), uzobala ngale ndlela:

120,000 / 1,000 = 120

120 x CPM $ 5 = $ 600

Iningi elingu-12 futhi ubheka iwebhusayithi enenani lika-$ 7,200 emali engenayo yesikhangiso ngonyaka.

Uma ucabanga ukuthi izigidi eziningi zekhasi libuka amanye amawebhusayithi asebenza njalo ngenyanga, ungabona ukuthi ukumaketha kwe-CPM okunenzuzo kungaba kanjani kwezinye izindawo. Ngempela, abanikeli be-YouTube abaphumelele kakhulu benza izigidi zamaRandi unyaka ngamunye kusuka kwingxenye yemali engenayo yesikhangiso i-YouTube eqoqa emakhasini abo.

Ungayithola kanjani nokuthi Ungayithola kuphi i-CPM Advertising Traffic

Uma ufunde konke okushiwo ngenhla futhi unesithakazelo ekwenzeni imali ye-CPM ngokusebenzisa iwebhusayithi yakho, umbuzo olandelayo ozwakalayo uwukuthi "ngiqala kuphi?"

Ngeke ukwazi ukufika ezinkampanini bese ucela ukuba baqale ukubeka izikhangiso kusayithi lakho. Kukhona amawebhusayithi namabhizinisi akhiwe azungeze ukukhonza ithrekhi kumasayithi afana neyakho, futhi kulula kakhulu ukuqala ngawo.

Ezinye ezinhle kakhulu ukuqala nazo zifaka:

Dala ama-akhawunti ngezingcosana zalezi, nokuhlolwa. Uma uthola uhlelo olugcwalisa iwebhusayithi yakho futhi luletha imali enhle, bamba ngalo.